aktualnościpraca

OFERTA PRACY: Koordynator/Koordynatorka biura (nr referencyjny KB02/2020)

Zajmujemy wiodącą pozycję na rynku usług doradczych i badawczych kierowanych do administracji drogowej w Niemczech, Polsce i innych krajach europejskich. Zajmujemy się oceną stanu technicznego nawierzchni, analizami ruchu drogowego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. Realizujemy projekty z zakresu Pavement Management oraz Asset Management. Łączymy wiedzę z zakresu inżynierii, fizyki, matematyki, informatyki, geografii i kartografii, finansów i zarządzania.

Nasz sukces zawdzięczamy fantastycznym ludziom, pełnym pomysłów, zaangażowania, otwartości na innych. Wierzymy, że zgrany zespół, jasne i uczciwe zasady współpracy, to źródło naszej siły i rozwoju.
Jeżeli te zasady są bliskie również Tobie, dołącz do nas!

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby z doświadczeniem na stanowisko:

Koordynator/Koordynatorka biura (nr referencyjny KB02/2020)

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • sporządzanie dokumentów kadrowych i finansowych,
  • prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń, delegacji służbowych, wystawianie faktur,
  • przygotowywanie analiz, raportów i zestawień finansowych, udział w redagowaniu sprawozdań projektowych i raportów końcowych,
  • współpraca z księgowością, notariuszem, prawnikiem,
  • współpraca z administracją budynku, dostawcami usług, urzędami,
  • realizowanie zamówień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy,
  • gromadzenie i przygotowywanie dokumentów na potrzeby postępowań przetargowych,
  • tłumaczenie dokumentacji wewnętrznej i korespondencji,
  • organizacja spotkań w biurze,
  • obsługa korespondencji i przesyłek,
  • wspieranie Zarządu w pracach związanych z organizacją i funkcjonowaniem firmy,
  • udział w redakcji materiałów promocyjnych i szkoleniowych, notatek ze spotkań.

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w wykonywaniu podobnych zadań,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i księgowości,
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word, PowerPoint),
  • biegłość w formułowaniu tekstów notatek, sprawozdań i raportów,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętności planowania oraz ustalania priorytetów,
  • skrupulatność i odpowiedzialność, samodzielność w realizacji zadań.

Oferujemy:

  • pracę w młodym, dynamicznym i przyjaznym zespole,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w dogodnej lokalizacji w samym centrum Warszawy,
  • kulturę otwartych drzwi,
  • udział w szkoleniach.

Aplikacje (CV ze zdjęciem i list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@heller-consult.pl z adnotacją „KB02/2020” w tytule wiadomości. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”