praca

Oferta pracy Zastępca Koordynatora/ki Biura

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby z doświadczeniem na stanowisko:

Zastępca Koordynatora/ki Biura 

Miejsce pracy: Biała Podlaska

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie prac biura w oddziale w Białej Podlaskiej, w szczególności:

  • nadzór nad obiegiem dokumentów kadrowych i finansowych,
  • współpraca z administracją budynku, dostawcami usług, urzędami,
  • realizowanie zamówień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy,
  • gromadzenie i przygotowywanie dokumentów na potrzeby postępowań przetargowych,
  • organizacja spotkań w biurze,
  • obsługa korespondencji i przesyłek,
  • wspieranie Kierownika Oddziału oraz Zarządu w pracach związanych z organizacją i funkcjonowaniem firmy,
  • wspieranie działu sprzedaży i marketingu w bieżących pracach (obsługa CRM, monitoring przetargów, przygotowywanie materiałów marketingowych, obsługa profili firmowych SM, analizy SEO, mailing, organizacja wydarzeń branżowych)

WYMAGANIA:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w wykonywaniu podobnych zadań,
  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word, PowerPoint),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętności planowania oraz ustalania priorytetów,
  • skrupulatność i odpowiedzialność, samodzielność w realizacji zadań.

MILE WIDZIANE:

  • znajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym,
  • znajomość WordPress oraz narzędzi marketingowych (np. Google Analytics, Google Search Console)
  • znajomość zasad projektowania graficznego

OFERUJEMY

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole w sympatycznej i luźnej atmosferze,
  • pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • komfortowe warunki pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w dogodnej lokalizacji w centrum Białej Podlaskiej,
  • kulturę otwartych drzwi,
  • możliwość stałego rozwoju kompetencji poprzez warsztaty i szkolenia, zgodnie z indywidualnymi potrzebami,
  • pracę w firmie realizującej procesy produkcyjne w oparciu o TOC (np. CCPM) oraz zmierzającej w kierunku samoorganizacji.
  • pracę w firmie mającej pozycję lidera na rynku analiz i oceny stanu dróg

Aplikacje (CV ze zdjęciem i list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@heller-consult.pl z adnotacją „ZKB1/2021” w tytule wiadomości. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.