
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby z doświadczeniem na stanowisko:
Zastępca Koordynatora/ki Biura
Miejsce pracy: Biała Podlaska
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie prac biura w oddziale w Białej Podlaskiej, w szczególności:
- nadzór nad obiegiem dokumentów kadrowych i finansowych,
- współpraca z administracją budynku, dostawcami usług, urzędami,
- realizowanie zamówień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura,
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy,
- gromadzenie i przygotowywanie dokumentów na potrzeby postępowań przetargowych,
- organizacja spotkań w biurze,
- obsługa korespondencji i przesyłek,
- wspieranie Kierownika Oddziału oraz Zarządu w pracach związanych z organizacją i funkcjonowaniem firmy,
- wspieranie działu sprzedaży i marketingu w bieżących pracach (obsługa CRM, monitoring przetargów, przygotowywanie materiałów marketingowych, obsługa profili firmowych SM, analizy SEO, mailing, organizacja wydarzeń branżowych)
WYMAGANIA:
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w wykonywaniu podobnych zadań,
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word, PowerPoint),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętności planowania oraz ustalania priorytetów,
- skrupulatność i odpowiedzialność, samodzielność w realizacji zadań.
MILE WIDZIANE:
- znajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym,
- znajomość WordPress oraz narzędzi marketingowych (np. Google Analytics, Google Search Console)
- znajomość zasad projektowania graficznego
OFERUJEMY
- pracę w młodym, dynamicznym zespole w sympatycznej i luźnej atmosferze,
- pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- komfortowe warunki pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w dogodnej lokalizacji w centrum Białej Podlaskiej,
- kulturę otwartych drzwi,
- możliwość stałego rozwoju kompetencji poprzez warsztaty i szkolenia, zgodnie z indywidualnymi potrzebami,
- pracę w firmie realizującej procesy produkcyjne w oparciu o TOC (np. CCPM) oraz zmierzającej w kierunku samoorganizacji.
- pracę w firmie mającej pozycję lidera na rynku analiz i oceny stanu dróg
Aplikacje (CV ze zdjęciem i list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@heller-consult.pl z adnotacją „ZKB1/2021” w tytule wiadomości. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.